SignCut Pro1 - Aplikace se neotevře. Co dělat? (pouze OS Mac)

Postupujte podle těchto pokynů:

  1. Otevřete vyhledávač
  2. V nabídce Přejít klikněte na Jdi do složky
  3. V poli zadejte ~ / knihovnu a klikněte na tlačítko Přejít
  4. Otevřete složku Podpora aplikací
  5. Vyhledejte složku SignCut a odstraňte ji
  6. Restartujte SignCut a zadejte své licenční číslo a nastavení plotru
  7. Zavřete program a poté jej restartujte a všechny informace, které jste zadali, by měly být uloženy v programu

Video návod k tomuto postupu spustíte zde.

Hodnocení obchodu
4.8 803 hodnocení
Doporučuje
  • rychlost dodání objednaného, kvalitní materiál, přehlednost nabízeného zboží
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlost, komunikace. Pro mě nejdůležitějsí, že pomůžou se začátky a poradí.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Celková spokojenost
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodání
  • kvalitní servis v řešení problémů
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Produkt, který jsme měli objednaný nebyl skladem. Byl nabídnut jiný za stejnou cenu. Delší doba dodání, ale počítali jsme s tím. Za mě spokojenost.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlé a bezproblémové jednání a spolehlivost....
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Vyber zbozi, skvela cena, rychlost dodani, spolehlivost.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlé dodání
  • dobrá cena
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodávky
  • kvalita zboží
Ověřený zákazník heureka.cz