Reklamace zboží značky Epson - tiskárny a skenery

  • Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
  1. Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  2. Jistota odborné diagnostiky problému
  3. Nadstandardní služby autorizovaného servisu
  • Jak postupovat?
  1. Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  2. Kontaktujte, prosím, autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží

Reklamace tiskáren značky Epson je možné uplatnit v servisu VSP Data.

Na produkty typu Workforce, Stylus Pro, DFX se vztahuje servis OSS (servis na místě), závady je nutné hlásit na Epson linku 246037281.

  • Název servisu: VSP DATA a.s.
  • Telefon: +420 381 489 800
  • E-mail: epson@vspdata.cz
  • Provozní doba: Po – Pá (7.00 – 16.00)

Adresa:
VSP DATA a.s
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí 2

Reklamace se nikdy a v žádném případě nemůže uplatnit na tiskovou hlavu. Použitím neoriginálního (sublimačního) inkoustu zákazník přichází o záruku na tiskovou hlavu.

Hodnocení obchodu
4.8 803 hodnocení
Doporučuje
  • rychlost dodání objednaného, kvalitní materiál, přehlednost nabízeného zboží
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlost, komunikace. Pro mě nejdůležitějsí, že pomůžou se začátky a poradí.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Celková spokojenost
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodání
  • kvalitní servis v řešení problémů
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Produkt, který jsme měli objednaný nebyl skladem. Byl nabídnut jiný za stejnou cenu. Delší doba dodání, ale počítali jsme s tím. Za mě spokojenost.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlé a bezproblémové jednání a spolehlivost....
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Vyber zbozi, skvela cena, rychlost dodani, spolehlivost.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlé dodání
  • dobrá cena
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodávky
  • kvalita zboží
Ověřený zákazník heureka.cz