Vážení zákazníci,

ve středu 1. 5. a 8. 5. 2024 máme z důvodu státního svátku zavřeno.

Objednávky přijaté v tomto termínu budou postupně zpracovány následující pracovní dny.

Děkujeme za pochopení.

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší obchodní společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak ve všeobecných obchodních podmínkách nebo u konkrétního zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním,
  • nesprávným použitím výrobku,
  • nesprávným skladováním.

Práva z vadného plnění software (digitální licence)

Práva z vadného plnění se nevztahují na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  1. mechanickým poškozením zboží,
  2. elektrickým přepětím,
  3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
  4. neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
  5. poškozením v důsledku nadměrného zatěžování nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu k použití nebo všeobecnými zásadami bezpečného chování a manipulování s předměty,
  6. provedením nekvalifikovaného zásahu,
  7. v důsledku úpravy zboží provedené kupujícím, vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
  8. poškození v důsledku působení přírodních živlů nebo vyšší mocí.

Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.

Práva z vadného plnění se dále nevztahují na níže uvedené případy:

  1. nastaly problémy s výkonem, stabilitou, neočekávaným ukončením programu nebo správnou funkcí programu. V tomto případě kupujícímu může prodávající po předchozím upozornění poskytnout pouze pomoc s kontaktováním technické podpory výrobce programu.

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás o reklamaci elektronicky pomocí tohoto formuláře, e-mailem, telefonicky či písemně.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu Lesnická 463, 798 03 Plumlov.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Dopravu reklamovaného zboží na provozovnu a zpět si reklamující zajistí sám.

Reklamující (kupující) je povinen si převzít zboží nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace vyřízena. Po uplynutí této doby je prodávající oprávněn požadovat přiměřenou náhradu za uskladnění či zboží svépomocně prodat na účet reklamujícího (kupujícího). Na tento postup upozorní prodávající reklamujícího (kupujícího) předem (emailem, telefonicky, sms, poštou) a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Při uznání reklamace může reklamující požadovat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva, např. dopravné, musí je však uplatnit nejvýše do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu. (stanoví §1924 OZ)

-----------------

Prodávající neodpovídá za vady způsobené na zboží kupujícím (např. nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením). Podrobnější informace kupující nalezne v podmínkách odpovědnosti za vady uvedených u jednotlivého zboží. 

U vybraného zboží prodávající neposkytuje záruku po předchozím souhlasu kupujícího s obchodními podmínkami. Tato informace je vždy uvedena u konkrétního zboží.

Hodnocení obchodu
4.8 790 hodnocení
Doporučuje
  • rychlost dodání
  • ochota
  • výborná komunikace
Nemám co vytknout. Jsem naprosto spokojena
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlé dodání a výborná komunikace a zpětná vazba.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Skvělý servis
Skvělá informovanost a skvělý servis
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodání
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlé jednání...
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlost dodání
  • Kvalita výrobku
  • Skvělá komunikace
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Milí ochotní lidé, super spolupráce. Když nevíte, rádi poradí. Obchod doporučuji.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlé vyřízení objednávky
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • můžu objednat zboží které není skladem
  • téměř žádná komunikace
  • dodržení termínu dodání - nedodání
Tentokráte nespokojen, objednané a zaplacené zboží, sice bylo deklarováno s dodáním 4 - 6 týdnů , ale žádná komunikace a zboží ....? a termín vypršel.
Ověřený zákazník heureka.cz