Vážení zákazníci,

v pondělí 17. 11. 2025 máme z důvodu státního svátku zavřeno.

Objednávky přijaté tento den budou postupně zpracovány následující pracovní dny.

Děkujeme za pochopení.

SignCut Pro 1 - Proč se řezačka při řezání zastaví?

Vestavěná paměť

  • Váš plotr má vestavěnou paměť, která zpracovává data předtím, než je odřízne po přijetí od programu SignCut. Někdy se tato paměť zaplní, pokud ji stroj správně nevymaže. Nevymazání způsobí, že se plotr zastaví nebo začne dělat náhodné řezy. Pokud se podaří plotru vyprázdnit vestavěnou paměť, pak se vrátí zpět k řezání nových dat, ale řez již byl zničen.
  • V programu SignCut je nastavení, které to v některých případech řeší. Toto nastavení se nachází v menu řezačka v pravém menu pod názvem Curve resolution. Nastavíte rozlišení křivky na přibližně 50 %. Tím se sníží množství dat odeslané plotru. Výsledek řez neovlivní, protože odstraní zbytečné uzly v souboru.

Komunikační ztráta

V závislosti na tom, zda máte stolní nebo přenosný počítač, je třeba si uvědomit několik věcí.

  • Stolní počítač - Ujistěte se, že je plotr připojen k zadní části frézy, protože tyto USB zásuvky mají vyšší intenzitu, což činí spojení s plotem stabilnější.

  • Laptop - Ujistěte se, že plotr není připojen k zásuvce USB 3.0. Většina plotrů nemá podporu a ovlivňuje spojení mezi plotem a počítačem.

USB čip nebo ovladač USB

  • Ujistěte se, že máte nainstalovaný nejnovější ovladač USB pro váš řezací plotr, a že je kompatibilní s operačním systémem. Normálně získáte správný ovladač společně s řezacím plotrem na CD nebo prodejce vám nabídne stažení.
  • Pokud žádný z těchto kroků nevyřešil problémy s komunikací, které se vyskytují, použijte stabilnější spojení mezi plotem a počítačem. Ideální je použít sériový kabel s adaptérem sérial k USB s čipem FTDI, protože je to nejspolehlivější USB čip.  

Doporučujeme vám, abyste nekupovali adaptér USB, který používá ovladač Prolific, protože není tak spolehlivý a používá jiné kódování.

Hodnocení obchodu
4.8 990 hodnocení
Doporučuje
Jsme stálí zákazníci a bez problému.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Podpora
  • Rychlost dodaní
  • Rychlé vyřízení reklamace
  • Skvělá komunikace
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Jsem moc spokojená, objednávám už dlouho a nikdy nebyl žádný problém. Je to můj oblíbený eshop) děkuji Zuzka
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Ochotně poradili s výběrem termolisu.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • velký výběr
  • rychlé vyřízení objednávky
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost
  • komunikace
  • skvely vyber zbozi
  • kvalitni firma
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlé vyřízení objednávky
  • Vstřícné jednání s ochotou poradit s výběrem vhodného zboží
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Vždy vše v naprostém pořádku. Je vidět že si svých zákazníků váží
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Rychlé jednání
Ověřený zákazník heureka.cz