Novinky
Tiskárny SAWGRASS
Tiskárny Ghost
Tiskárny SubliSplash
Tiskárny Epson a Ricoh - inkousty FotoRite (CityInk)
Tiskárny Epson - inkousty J-Next (J-Teck)
Tiskárny Uninet
CO2 Laserové gravírky
DrawCut
SignCut Pro 1
SignCut Pro 2
Řezací plotry - základní informace
Řezací plotry - PRIME MH
Řezací plotry - PRIME MH-A
Řezací plotry - Prime CC
Řezací plotry - Prime CC NEW
Řezací plotry - Secabo
Řezací plotry - Liyu SC
Řezací plotry - Liyu TC
Řezací plotry - Creation PCUT
Řezací plotry - Refine, starší verze
Plotrové fólie
Sublimační tisk
Laserový tisk (nejen) na bavlnu
Termolisy
Lisy na odznaky
DTF tisk na bavlnu
Technická podpora
Nákupní rádce
SignCut Pro1 - Nejsem si jistý/á, jaký port zvolit pro svůj plotr
Proveďte následující test, abyste ověřili, zda používáte správná nastavení komunikace.
- 1. Odpojte plotr
- 2. Otevřete nebo znovu spusťte SignCut
- 3. Klikněte na tlačítko Cutter
- 4. Rozklikněte seznam výstupních zařízení / portů a zkontrolujte, jaké jsou vaše volby
- 5. Připojte plotr zpět a zapněte napájení
- 6. Zavřete dialogové okno řezačky a znovu jej otevřete. Podívejte se opět na stejný seznam výstupů zařízení a teď byste měli vidět nový port. Toto je port pro váš plotr, vyberte jej
- 7. Projděte, prosím, vaše řezací plotry a podívejte se na nastavení na displeji nazvaném Baud nebo BR a zkontrolujte, jaká hodnota je nastavena
- 8. Vraťte se zpět do počítače a do SignCut zadejte stejnou hodnotu také v dialogu řezačky
Komunikace by nyní měla být správná. Chcete-li provést testovací řez, vyberte červenou vrstvu v logo SignCut kliknutím na červené tlačítko v panelu napravo v aplikaci SignCut. Existuje více než jedna červená vrstva, vyberte tu, která říká SignCut. Nyní klikněte na ikonu výřezu a proveďte testovací řez.
Pokud se neobjeví žádná nová možnost výstupu, znamená to, že musíte nainstalovat komunikační ovladač pro váš řezací plotr.