SignCut Pro1 - Aplikace se neotevře. Co dělat? (pouze OS Mac)

Postupujte podle těchto pokynů:

  1. Otevřete vyhledávač
  2. V nabídce Přejít klikněte na Jdi do složky
  3. V poli zadejte ~ / knihovnu a klikněte na tlačítko Přejít
  4. Otevřete složku Podpora aplikací
  5. Vyhledejte složku SignCut a odstraňte ji
  6. Restartujte SignCut a zadejte své licenční číslo a nastavení plotru
  7. Zavřete program a poté jej restartujte a všechny informace, které jste zadali, by měly být uloženy v programu

Video návod k tomuto postupu spustíte zde.

Hodnocení obchodu
4.8 794 hodnocení
Doporučuje
  • Ochota
  • Super komunikace
Objednávka byla rychle vyřízena. Potřeboval jsem navíc vypomoci a vytisknout nějaké grafiky kvůli poruše vlastní tiskárny a vše proběhlo na jedničku. Paní Šimková je velmi milá a ochotná. Za velmi dobrou cenu se mi dostalo pomoci, kterou jsem právě potřeboval. Maximální spokojenost.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Při zadání přepravy neoznačil možnost platby kartou, na avizu od shopu byla uvedena. Zkomplikovalo to převzetí od přepravní služyb
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rýchle doručenie
Termolis splnil moje očakávania, som s výrobkom nadmieru spokojná.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlá expedice zboží. Rychlé doručení.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodání
  • ochota
  • výborná komunikace
Nemám co vytknout. Jsem naprosto spokojena
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlé dodání a výborná komunikace a zpětná vazba.
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • Skvělý servis
Skvělá informovanost a skvělý servis
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
  • rychlost dodání
Ověřený zákazník heureka.cz
Doporučuje
Rychlé jednání...
Ověřený zákazník heureka.cz